Casino Breda noord buikslotermeerplein

  1. Casino Akersloot: Casino sites AU hebben een lucratief welkomstpakket voor nieuwe spelers.
  2. Casino Noord Holland - Echter, ook al is het te vroeg om te vertellen hoe de dingen zullen spelen, het kan nog steeds een geval van te weinig te laat voor de Franse pokerspelers.
  3. Nieuwe Slot Bonus: Om erachter te komen uw specifieke gebouwen betaalmethoden leest u onze instructies hoe te betalen.

Casino Haarlem noord

Casino Slots Gratis Spelen
Sommige bookmakers waren sneller off the mark dan anderen, maar door de vroege 2024's de meerderheid van de bedrijven had sprong aan boord met de nieuwe rage van het plaatsen van weddenschappen online.
Online Roulette Zonder Registratie
De deadline voor het voldoen aan de rollover eisen is 45 dagen en klanten zou verstandig zijn om niet te duwen de envelop, omdat ze het risico verliezen van de sign-up bonus.
Een paar honderdduizend dollar winnen is nog steeds beter dan niets winnen.

Hoe oud moet je zijn voor casino in Zwolle

Online Casino Gratis Geld Zonder Storten
De belangrijkste geld verdienen verkopen op ebay en amazon reden is gewoon omdat ik nog steeds denk dat je moet worden in een positie beginnen met het verdienen van winsten en om een product bedrijf te lanceren.
Welke Casinos Zijn Betrouwbaar
Dus, als je vermenigvuldigt 4x4x4x4x4, kom je bij het nummer 1,024, dat is precies hoeveel manieren om te winnen deze games hebben.
Casino Akersloot

Vacature Managementassistent Gemeente

Managementassistent Gemeente in Delft

Bedrijfsomschrijving

Aethon verbindt enthousiaste studenten en ervaren professionals met zinvolle banen in maatschappelijke sectoren in jouw regio. Of je nu nog studeert, al afgestudeerd bent of je wilt omscholen. Wij hebben dé job voor jou in de zorg, de kinderopvang, het onderwijs, bij gemeenten of woningcorporaties.

Jouw groei en ontwikkeling staat bij ons centraal. We begrijpen dat de werkvelden waarin we actief zijn continu veranderen en daarom bieden we relevante trainingen en traineeships aan. Zodat je nooit stopt met leren!

Functieomschrijving

Ben jij een ondersteuner in hart en nieren? Vind je het geweldig om mensen en taken met elkaar te verbinden? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Als managementassistent ben jij de spil in het web en zorg je ervoor dat de zaken waarmee je bezig bent soepel en accuraat verlopen. Je komt te werken binnen het cluster Dienstverlening, voor de afdeling Frontoffice & Facilitair. Binnen deze afdeling maak je onderdeel uit van het team Managementassistenten die met elkaar de ondersteuning van het management binnen het cluster Dienstverlening verzorgen. Dit team bestaat uit gezellige en professionele collega's die altijd bereid zijn elkaar te helpen. Wat deze functie leuk maakt, is dat je voor 4 verschillende afdelingen binnen dienstverlening werkt. Daarbij kan het gaan om zowel interne- als externe dienstverlening. Bij intern kan je denken aan Human Research & Inkoop, Informatievoorziening, Frontoffice en Facilitair en Financiën. Bij de externe dienstverlening gaat het om de dienstverlening aan burgers en organisaties (Klant Contact Centrum). Hierdoor is het werk veelzijdig en afwisselend. Je moet snel kunnen schakelen en gevoel hebben voor het stellen van de juiste prioriteiten. Je hebt een dienstverlenende instelling, kunt discreet omgaan met vertrouwelijke informatie en begrijpt de dynamieken die spelen binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Beheren van complexe agenda's, waaronder het plannen van afspraken en gesprekken met collega’s in de afdelingen.
  • Organiseren van werving en selectiegesprekken
  • Administratieve werkzaamheden zoals het aanvragen van inkoopordernummers, verzoeken voor (extra) uitgaven, aftekenen van facturen.
  • Opvragen en verwerken van vergaderstukken.
  • Bijhouden van de mailbox van de verschillende afdelingshoofden;
  • Organiseren van formele- en informele bijeenkomsten;
  • Aandacht voor de medewerkers (Lief en leed zoals sturen van kaartjes, bloemen, fruitmanden)
  • Optioneel: het notuleren van vergaderingen.
Functie-eisen

Jij bent een betrokken en energieke teamplayer die flexibel is en een sterke persoonlijkheid heeft. Je bent een verbindende schakel tussen de manager, het team en andere collega’s. Je bent sterk in relatiebeheer, hebt organisatietalent en kan structuur aanbrengen. Prioriteiten bepalen is één van jouw talenten. Je ‘ziet werk’ en pakt dit proactief op. Je bent in het bezit van goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Jij staat bekend om je zakelijke, professionele en dienstverlenende houding, je kunt mee- en vooruitdenken en je bent in staat je werk zelfstandig te organiseren. Discretie en stressbestendigheid zijn belangrijke eigenschappen die je bezit. Daarnaast bezit je tot:

  • Minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • 36 uur beschikbaar
Arbeidsvoorwaarden
  • Een vast uren contract voor 6 maanden met optie tot verlenging.
  • Salaris conform CAO Gemeente, schaal 8. Een bruto uurloon vanaf 19,32 excl 8,33% vakantiegeld, wat oploopt bij eerdere ervaring.
  • Reiskostenvergoeding voor de OV en auto
  • Persoonlijke poolmanager


Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:01-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3014 – 3014
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Leidschendamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidschendamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Managementassistent Gemeente Aethon 01-06-2024

Bekijk ook andere vacatures