Casino Breda noord buikslotermeerplein

  1. Casino Akersloot: Casino sites AU hebben een lucratief welkomstpakket voor nieuwe spelers.
  2. Casino Noord Holland - Echter, ook al is het te vroeg om te vertellen hoe de dingen zullen spelen, het kan nog steeds een geval van te weinig te laat voor de Franse pokerspelers.
  3. Nieuwe Slot Bonus: Om erachter te komen uw specifieke gebouwen betaalmethoden leest u onze instructies hoe te betalen.

Casino Haarlem noord

Casino Slots Gratis Spelen
Sommige bookmakers waren sneller off the mark dan anderen, maar door de vroege 2024's de meerderheid van de bedrijven had sprong aan boord met de nieuwe rage van het plaatsen van weddenschappen online.
Online Roulette Zonder Registratie
De deadline voor het voldoen aan de rollover eisen is 45 dagen en klanten zou verstandig zijn om niet te duwen de envelop, omdat ze het risico verliezen van de sign-up bonus.
Een paar honderdduizend dollar winnen is nog steeds beter dan niets winnen.

Hoe oud moet je zijn voor casino in Zwolle

Online Casino Gratis Geld Zonder Storten
De belangrijkste geld verdienen verkopen op ebay en amazon reden is gewoon omdat ik nog steeds denk dat je moet worden in een positie beginnen met het verdienen van winsten en om een product bedrijf te lanceren.
Welke Casinos Zijn Betrouwbaar
Dus, als je vermenigvuldigt 4x4x4x4x4, kom je bij het nummer 1,024, dat is precies hoeveel manieren om te winnen deze games hebben.
Casino Akersloot

Vacature ICT Servicedeskmedewerker

ICT Servicedeskmedewerker in s-Gravenhage

Dignitas Group

ICT Servicedeskmedewerker

Den Haag Reageer voor 28-05-2024 36 uur Interim

Solliciteer Mail naar mij

Voor onze klant COA zijn wij op zoek naar een Project Ondersteuner ICT - ICT Servicedeskmedewerker.
Start; 01-06-2024
Einddatum; 31-05-2025
Optie op verlenging; Ja
Uren per week; 36
Locatie; Den Haag
Bijzonderheden; Op deze opdracht kunnen wij geen freelancer aanbieden
Deadline; 28-05-2024 om 12:00 uur
Functie
Als ICT Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de collega's van het COA. Jij bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van alle ICT-vraagstukken die per mail, telefoon en via het serviceportaal worden ontvangen. Naast de registratie en de classificatie van de ontvangen meldingen lever je zelf de eerstelijnsondersteuning door eindgebruikers op een snelle en klantgerichte manier te ondersteunen.
Kom je er zelf niet uit? Dan schakel je tijdig de tweedelijnsondersteuning in. Je bewaakt de voortgang en koppelt deze terug aan de eindgebruiker. Verder signaleer je kansen en kom je met ideeën om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.
Wat breng je mee?
• Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau.
• Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als ICT Servicedeskmedewerker.
• Je hebt een flexibele instelling en vindt het geen probleem om mee te draaien in de bereikbaarheidsdiensten; doordeweeks tussen 17:00 uur en 22:00 uur en in het weekend van 08:00 uur tot 22:00 uur. Deze bereikbaarheidsdienst draai je ongeveer 1x (een hele week) in de 14-15 weken.
• Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.
• Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis
En, niet te vergeten… Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht; Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen; je hebt een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen; Je bent communicatief - schriftelijk en mondeling - zeer vaardig en onder druk blijf je kalm en goed presteren; Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA; Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en doet dat graag samen met jouw collega's; Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert.
Wie zijn wij?
De afdeling ICT verleent professionele en efficiënte ondersteuning op het gebied van ICT, zodanig dat het primaire proces zich kan focussen op de kernactiviteiten, zonder zich zorgen te maken over de randvoorwaarden. Als doelstelling voor ICT wordt gehanteerd: ICT ondersteunt en adviseert gebruikers en management voor ICT bij het realiseren van de COA doelstellingen.
Daarbij voert ICT de regie over ICT- beheeractiviteiten en projecten die bij derden zijn belegd. De ICT servicedesk is hierin het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen. Het team, dat onderdeel is van de ICT afdeling, bestaat uit 18 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.
Graag hoor ik of je een passende kandidaat kunt aanbieden op deze aanvraag. Wanneer je een kandidaat aanbiedt let dan op de volgende vereisten:
• CV van max 5 pagina's
• Motivatie gericht op de vacature (puntsgewijs op de eisen, wensen & werkzaamheden)
• Tarief aangeven in de mail (niet in het CV)
• Officiële voorletters zoals in het paspoort staat
• Woonplaats
• Geboortedatum
• Vakantieplannen in de komende 3 maanden
Voor meer informatie neem gerust contact op met Renáta Vranková, /
https://www.linkedin.com/in/rvrankova/

Solliciteer



Functie:servicedeskmedewerker ict
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Leidschendamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidschendamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. ICT Servicedeskmedewerker Dignitas Group 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures