Wil jij jouw kennis op het gebied van Email Marketing inzetten bij één van grootste marketingorganisaties in Nederland? En vind je het leuk om deze kennis over te dragen op je collega's? Kom in beweging en versterk Nederlandse Loterij als Email Marketeer.
Marketing Rijswijk
USP'S
Waarom jij deze
baan wil
Purpose driven
Samen hebben we als doel om terug te geven aan de maatschappij. Onze winst wordt gedeeld met de Nederlandse sport en 18 goede doelen.
Met de komst van online kansspelen is de snelheid en het volume van onze data immens toegenomen. Nog meer nieuwe uitdagingen en kansen!
Marketing minded
Marketing speelt een belangrijke rol binnen Nederlandse Loterij. Je kan ons dan ook wel vergelijken met een marketingorganisatie.
Jouw speelveld
Wat onze teams succesvol maakt? Dat is de juiste teamopstelling én onze data-driven mentaliteit. Om de juiste beslissingen te nemen, heb je inzicht in actuele informatie nodig. Daarom is data verweven in alle teams binnen Nederlandse Loterij. Zo gaan wij samen voor de winst.
Dankzij jouw inzet wordt de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal aan de speler gecommuniceerd. In deze veelzijdige rol richt jij je op campagne optimalisaties, kanaal innovaties en overkoepelende thema's voor de verschillende spelmerken binnen onze organisatie. Daarnaast denk jij mee over de doorontwikkeling en performance van alle email & push kanalen. Daarmee draag jij direct bij aan een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Jij scoort als Email Marketeer door het:
- Meedenken, uitvoeren en evalueren van de verschillende email & push campagnes en ben je medeverantwoordelijk voor de doelstellingen van de merken.
- Meedenken en adviseren over de plaatsbepaling van email & push binnen de customer journey van alle spelmerken.
- Optimaliseren en testen van email en push campagnes op basis van web analytics, CRM-data en A/B testing.
- Ontwikkelen en implementeren van innovaties om resultaten doorlopend te verbeteren.
- Zorgen voor innovatie over de kanalen heen.
En ook dit wil je vast weten: in deze rol werk je binnen één van de spelmerken en ben je verantwoordelijk voor het (mede) uitdenken, opzetten, analyseren en optimaliseren van de uitingen/communicatie naar onze spelers.
Samen werken, samen winnen
Nederlandse Loterij is dé betrouwbare kansspelorganisatie van Nederland. Met 8 sterke merken. We zijn marktleider, expert en staan voor verantwoord, eerlijk en veilig spelen. Bijna alles wat we verdienen geven we weg voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Naast een kansspelorganisatie met een maatschappelijke insteek zijn we een werkgever. Binnen onze organisatie werken we samen met ruim 500 toptalenten.
Door samen te werken en samen te winnen, is er altijd reden om te juichen. Binnen het team Product, Marketing & CRM helpen we elkaar presteren en gaan we voor gezamenlijk succes! Onze verschillen maken ons samen sterk. Je bent onderdeel van een jong en ambitieus team binnen Nederlandse Loterij waar je echt het verschil kunt maken. Je wordt onderdeel van het CRM team dat bestaat uit de Head of CRM, 3 Leads CRM, Lead CRO, Teamlead Marketing Automation en Teamlead Studio en 5 Email Marketeers.
"Ben jij nieuwsgierig en leergierig? Dat zijn twee belangrijke kwaliteiten die je als marketeer moet bezitten om te kunnen meebewegen in het snel veranderende medialandschap en de kansspelmarkt.
"
Dries Poels, Head of Marketing
werkt sinds 2019 bij Nederlandse Loterij
Jouw talent
De verschillende mensen die hier werken zijn graag in beweging, ontwikkelen zichzelf continu en gaan voor de winst. Dat maakt iedereen binnen Nederlandse Loterij tot een toptalent. Jouw talent is een optelsom van:
- Een afgeronde hbo/wo opleiding.
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in een Agile werkomgeving.
- Kennis en ervaring met HTML, CSS, Blacklisting, Dmarc, Inbox monitoring, reguliere push, In app push en Webpush.
- Kennis en ervaring met 'personalisatie' en grotere ESP/CEP systemen. Ervaring met Braze is een pré.
- Aantoonbaar succes in het managen van complexe campagnes en projecten.
Verder heb je voor deze vacature een grote passie voor Email Marketing en wil je dit graag naar een volgend level brengen. Daarmee ben je graag voortrekker op domeinontwikkeling en vind je innovatie een belangrijk begrip.
Jouw score
Als Email Marketeer bieden we jou:
- Een salaris dat ligt tussen €4.600,- en €6.600,- bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring
- Een interessante bonusregeling.
- Een fulltime functie voor 32 - 40 uur per week.
- Voor €3,25 geniet je van een gezonde en gevarieerde lunch in ons bedrijfsrestaurant.
Ons kantoor in Rijswijk is in principe de plek waar jij je werk doet, maar je werkt vooral op een plek die het beste past bij wat je doet. Bekijk hieronder welke arbeidsvoorwaarden jij nog meer kan verwachten.
Reiskostenvergoeding
De kosten die je maakt met OV of eigen vervoer om naar kantoor te komen? Die worden volledig vergoed.
Arbeidsvoorwaarden
Onze sollicitatieprocedure
Kom in beweging
Solliciteer
Functie: | email marketeer |
Startdatum: | 24-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2000 – 2000 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.