Casino Breda noord buikslotermeerplein

  1. Casino Akersloot: Casino sites AU hebben een lucratief welkomstpakket voor nieuwe spelers.
  2. Casino Noord Holland - Echter, ook al is het te vroeg om te vertellen hoe de dingen zullen spelen, het kan nog steeds een geval van te weinig te laat voor de Franse pokerspelers.
  3. Nieuwe Slot Bonus: Om erachter te komen uw specifieke gebouwen betaalmethoden leest u onze instructies hoe te betalen.

Casino Haarlem noord

Casino Slots Gratis Spelen
Sommige bookmakers waren sneller off the mark dan anderen, maar door de vroege 2024's de meerderheid van de bedrijven had sprong aan boord met de nieuwe rage van het plaatsen van weddenschappen online.
Online Roulette Zonder Registratie
De deadline voor het voldoen aan de rollover eisen is 45 dagen en klanten zou verstandig zijn om niet te duwen de envelop, omdat ze het risico verliezen van de sign-up bonus.
Een paar honderdduizend dollar winnen is nog steeds beter dan niets winnen.

Hoe oud moet je zijn voor casino in Zwolle

Online Casino Gratis Geld Zonder Storten
De belangrijkste geld verdienen verkopen op ebay en amazon reden is gewoon omdat ik nog steeds denk dat je moet worden in een positie beginnen met het verdienen van winsten en om een product bedrijf te lanceren.
Welke Casinos Zijn Betrouwbaar
Dus, als je vermenigvuldigt 4x4x4x4x4, kom je bij het nummer 1,024, dat is precies hoeveel manieren om te winnen deze games hebben.
Casino Akersloot

Vacature Directie assistent

Directie assistent in Delft

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een directie assistent voor onze opdrachtgever die gespecialiseerd is in waterschappen. Ben jij de onmisbare ondersteuning voor onze Secretaris-directeur en heb jij al ruime ervaring?

De afdeling Facilitaire zaken en Ondersteuning zoekt versterking in het team Ondersteuning en is op zoek naar jou. De functie is voor lange duur. Lees snel verder en als dit je aanspreekt dan hebben wij een dijk van een

baan voor je!

wat bieden wij jou
  • Schaal 8, goed salaris
  • Met goede ervaring, vast in dienst!
  • Werken in het mooiste pand van Delft!
  • Zeer prettige werkgever
wie ben jij

Als Directie assistent ben je het eerste aanspreekpunt voor de Secretaris-directeur. Aangezien je in een politiek

bestuurlijke omgeving werkt ,beschik je over organisatiesensitiviteit van waaruit je weet wat er zich in de organisatie afspeelt. Je bent integer, representatief, proactief en doortastend.

Je weet prioriteiten te stellen door de urgentie van inkomende vragen en verzoeken in te schatten en afspraken op tijd en volgens de wensen te realiseren. Daarnaast heb jij uitstekende plannings- en organisatievaardigheden die resulteren in een gestructureerde aanpak.

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau, in de richting van Directie- en bestuursassistent
  • Je hebt tenminste 5 jaar werkervaring als Directie assistent of Bestuursassistent ineen politiek-bestuurlijke omgeving
  • Je hebt uitstekende digitale vaardigheden in o.a.: MS Office, MS Teams
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden met uitstekende kennis van de Nederlandse taal
wat ga je doen

Als Directieassistent ben je er verantwoordelijk voor dat de Secretaris-directeur zich kan richten op de inhoud van zijn werk. Dat doe je door een diversiteit aan secretariële werkzaamheden te verzorgen. Een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden is het agendabeheer in een ambtelijk en politiek dynamische context. Denk hierbij aan het inplannen of verzetten van afspraken en de afspraken maken op basis van urgentie.

De agenda van de Secretaris-directeur bepaalt jouw dag en jij voert hier de regie over. Je kijkt altijd vooruit en beperkt je niet tot je eigen werkpakket. Je snapt op hoofdlijnen wat er speelt en weet daardoor wat prioriteit heeft. Je werkt nauw samen met de andere Directie- en bestuursassistenten en samen zorgen jullie voor een optimale dienstverlening.

  • Brede secretariële ondersteuning, waaronder het goed afhandelen van de e-mail en telefonische contacten
  • Agendabeheer: regievoeren op de agenda’s en plannen van (complexe) afspraken en de logistiek daaromheen zoals het controleren van vergaderstukken op volledigheid en juistheid en deze in het administratiesysteem plaatsen
  • Het organiseren van faciliteiten via het zelfserviceportaal bij in- en externe overleggen en werkbezoeken, zoals bijvoorbeeld het regelen van vergaderlocaties, catering en vervoer
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt/vraagbaak voor in- en externe relaties
waar ga je werken

Onze opdrachtgever heeft een belangrijke maatschappelijke taak: zij zorgen voor droge voeten en schoon water in een dichtbevolkt en intensief gebruikt stukje Nederland. En hoewel Delfland 735 jaar bestaat, zijn ze allesbehalve ouderwets. Ze besteden veel aandacht aan belangrijke maatschappelijke thema’s zoals klimaatadaptatie, duurzaamheid, circulariteit en inclusiviteit. Samen met jou werken zij aan een mooie

toekomst!

Je werkt vanuit de afdeling Facilitaire Zaken en Ondersteuning (FZO). Deze energieke afdeling is verantwoordelijk voor een grote diversiteit aan facilitaire onderwerpen, maar ook voor het ondersteunen van management, directie en bestuur. Het team Ondersteuning bestaat uit 20 medewerkers. De sfeer kenmerkt zich als open en collegiaal met een ambitie tot verdere professionalisering. Je werkt nauw samen met de vier andere Directie- en

bestuursassistenten. Bij afwezigheid vervangen jullie elkaar.

  • maatschappelijk
  • energieke afdeling
  • open en collegiaal
sollicitatie

Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Administratief secretarissen en uitvoerende secretarissen
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4100 – 4100
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Leidschendamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidschendamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Directie assistent Randstad 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures