Vacature Customer Service Support Operator

Customer Service Support Operator in s-Gravenhage

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren administratief medewerker die vloeiend Engels spreekt? Siemens is voor 40 uur per week op zoek naar versterking binnen de logistieke afdeling. Het grootste gedeelte van de werkzaamheden zal bestaan uit het verwerken van diverse formulieren in het Engels.

wat bieden wij jou
  • Goed salaris!
  • Fijne collega's
  • Fijne werklocatie
  • Goede werkgever
  • Fulltime baan, 40 uur per week
wie ben jij

Ben jij de administratieve topper die wij zoeken en spreek jij vloeiend Engels? Dan zoeken wij jou!

  • MBO werk en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar administratieve werkervaring
  • Kennis van Excel en Sharepoint
  • Vloeiend Engels in spreken en schrijven
wat ga je doen

Vanuit deze afdeling binnen Siemens wordt alles geregeld omtrent de projecten voor het datacenter. We zijn opzoek naar een administratief medewerker die gaat ondersteunen in de administratie rondom de logistiek; daarbij moet je denken aan:

  • Het verwerken van paklijsten,
  • Delivery notes,
  • Aanmaken van documenten,
  • Archiveren etc.
waar ga je werken

Siemens Gamesa Renewable Energy (SGRE) is wereldmarktleider in offshore windenergie. Met onze innovaties willen we het verschil maken voor windenergieprojecten wereldwijd. SGRE levert windturbines en is een uitstekende leverancier van betrouwbare, milieuvriendelijke en betaalbare systemen voor hernieuwbare energie.

In 90 landen wereldwijd voorzien we in schone en hernieuwbare energie door middel van windturbines. Het totale vermogen bedraagt 114,6 GW, waarvan 77,7 GW nu in bedrijf is. SGRE heeft een team van 26.000 medewerkers. Onze aanwezigheid in de volledige waardeketen omvat het ontwerp, de productie en de installatie van onshore en offshore windturbines, evenals geavanceerde serviceoplossingen.

sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden van de functie? Reageer dan snel! Dan nemen wij contact met je op.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:customer service medewerker export
Startdatum:08-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via accounts.utrecht@nl.randstad.com of 030 - 233 7795. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Leidschendamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidschendamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Leidschendam
  2. Customer Service Support Operator Randstad 08-02-2024

Bekijk ook andere vacatures