AV Consulent
Functieomschrijving
Videoconferences, audiovisuele presentaties, op afstand documenten bespreken. De huidige communicatietechnologie biedt legio mogelijkheden voor efficiënte samenwerkingen. Het zijn de verschillende uitersten in een hybride wereld. Maar ook de mogelijkheden die de gebruikers bij de verschillende ministeries en uitvoeringsorganisaties vaak niet optimaal benutten. Daarom breng jij als AV specialist bij de Dienst ICT Uitvoering in Den Haag het moderne samenwerken tot leven.
Je faciliteert en coördineert de AV diensten die we leveren vanuit ons Team LGD (Locatie Gebonden Diensten) aan de interne EZ&K en LNV klanten, maar ook Rijksbreed. Hiermee maken we interactieve communicatie en Rijksbreed gebruik van voorzieningen op grote schaal mogelijk. Hoe complex ook, jij denkt vanuit de user experience en slaagt er samen met je collega's in om steeds een passende generieke oplossing te bieden. Die voor iedereen gebruiksvriendelijk is en bijdraagt aan effectieve samenwerking. Én waarmee we recht doen aan zoveel mogelijk wensen en eisen.
Doordat we een van de grootste ICT-dienstverleners zijn van en voor de Rijksoverheid, werk je aan uiteenlopende projecten. Daarbij heb je regelmatig contact met leveranciers. Ook werk je nauw samen met werkplekbeheerders en netwerkspecialisten. En de collega's van onsite support die de gebruikers ondersteunen tijdens de verschillende samenwerkingen, je helpt bij het oplossen van storingen. Valt er bijvoorbeeld een systeem uit, dan weet jij snel te achterhalen of het probleem in het systeem of in de netwerkverbinding zit.
Wie onze klanten zijn? Denk aan de ministeries van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit en Economische Zaken en Klimaat. Maar ook aan uitvoeringsorganisaties als de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Zij vragen regelmatig om vernieuwende functionaliteiten. Zoals de mogelijkheid om tijdens een videoconference live aantekeningen te maken. Of de optie om mensen te laten deelnemen via een draadloos device. Voor al deze vragen zoek je zoveel mogelijk een standaard oplossing. Samen met je collega's ga je voor aansprekende audiovisuele diensten die uitblinken in gebruiksgemak.
Taken:
Functie-eisen
Competenties:
Arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Functie: | av consulent |
Startdatum: | 04-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3091 – 4921 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dienst ICT Uitvoering via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Leidschendamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidschendamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Leidschendam via Leidschendamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Leidschendamkrant.nl.
© Leidschendamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.